fbpx

Suntem bucurosi sa primim mesajele voastre si sa raspundem la toate intrebarile despre cafea.

Image Alt

Termeni si conditii

Salut și bine ai venit pe site-ul uzinacoffee.ro, site-ul oficial al companiei S.C. UZINA COFFEE S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Bragadiru, str.Vitejiei nr.34, jud. Ilfov, cod fiscal RO 39921990, J23/4680/2018, cont bancar RO49UGBI0000822003547RON, deschis la Garanti Bank S.A.

Prin accesarea și folosirea acestui site, dumneavoastră sunteți de acord cu politica lui de confidențialitate, iar prin plasarea unei comenzi online, telefonice sau prin email sunteți de acord cu termenii și condițiile acestui magazin online.

Daca nu sunteți de acord cu politica de confidențialitate, termenii și condițiile site-ului, vă rugăm să nu continuați accesarea acestuia.

Site-ul www.uzinacoffee.ro va fi denumit în continuare SITE, iar UZINA COFFEE S.R.L. va fi denumită în continuare COMPANIE.

  • Conținutul

Conținutul se referă la orice informație vizuală, scrisă sau notificare aflate pe SITE sau trimise prin intermediul emailului.

Imaginile folosite și textele de pe SITE au caracter informativ și pot varia sau diferi ocazional față de caracteristicile produselor prezentate. COMPANIA nu își asumă responsabilitatea pentru eventuala neconcordanță dintre produse și pozele acestora furnizate online.

Conținutul este exclusiv cu titlu de prezentare și nu reprezintă o obligație contractuală a COMPANIEI.

  • Contractul

Contractul se referă la obligația COMPANIEI de a furniza produsele clientului care a facut o Comanda și a platit-o online sau pe care o va plati la livrare sau obligația COMPANIEI de a furniza produsele solicitate de către client printr-o comandă, după ce comanda a fost confirmată telefonic sau prin email de către COMPANIE. Contractul intra în vigoare în momentul confirmării Comenzii de către COMPANIE.

Notificarea primită pe email imediat după plasarea online a comenzii este considerată o confirmare și reprezintă un Contract numai în situația în care produsul și cantitatea comandată de către client se află în stocul COMPANIEI. În caz contrar, veți fi contactat telefonic sau prin email de către COMPANIE în acest sens.

  • Comenzi

Comanda se referă la acțiunea de a solicita produse sau servicii folosind butonul „Finalizează comanda” din Coșul de produse. Comanda este considerată Contract între părți în momentul în care plata s-a facut online și a fost confirmată de către operatorul de plăți online.

Cu excepția situației în care plata s-a efectuat online, Comenzile sunt valabile și reprezintă Contract numai dacă au fost confirmate prin email de către COMPANIE.

Prin plasarea unei Comenzi pe SITE, clientul este de acord cu termenii și condițiile SITE-ului și se consideră că este la curent cu forma de confirmare a Comenzilor de către COMPANIE.

COMPANIA își rezervă dreptul de a notifica prin email sau telefon clientul în cazul în care este necesară modificarea numărului de produse sau servicii din Comandă. Mai departe, clientul va decide dacă acceptă modificarea sau anulează Comanda, cu restituirea integrala a sumei achitate, acolo unde este cazul (plata efectuată online).

Pentru Comenzile la care clientul optează pentru ridicarea de la unul dintre punctele de ridicare ale partenerilor COMPANIEI (în măsura în care COMPANIA are asemenea puncte de ridicare active), prețurile și rezervările produselor sunt valabile 72 de ore de la confirmarea Comenzii de către COMPANIE, în cazul în care Comanda nu este pre-platită.

Plata comezilor se face cu cardul direct pe site-ul www.uzinacoffee.ro, prin sistemul de plăți securizate MobilPay pus la dispoziție de partenerul nostru de plăți – Netopia Payments.

  • Livrarea produselor. Prețul standard al transportului. Comenzile internaționale

Livrarea produselor se face prin firme de curierat rapid agreate de COMPANIE în maximum 4 zile de la plasarea comenzii, cu excepția zilelor declarate sărbători legale sau a perioadelor în care activitatea firmelor de curierat poate fi mai aglomerată decât în mod normal, iar livrarea comezilor poate fi efectuată cu întârziere (inclusiv stare de urgență, forță majoră, insolvență sau orice eveniment extern COMPANIEI).

Prețul standard al transportului pe teritoriul României este 14 lei, însă acesta poate varia în funcție de mărimea, greutatea coletelor și a punctelor de livrare. În cazul în care punctele de livrare sunt situate în afara localităților principale, iar costurile de livrare sunt semnificativ mai mari decât prețul standard al transportului, COMPANIA va comunica clienților costurile suplimentare de livrare și își rezerva dreptul de a anula comenzile respective daca prețul suplimentar de livrare nu este acceptat și achitat de către clienți.

Comenzile internaționale pot fi livrate prin curier rapid numai după confirmarea prealabilă din partea COMPANIEI, iar costurile de livrare se vor calcula în funcție de mărimea, greutatea coletului, localitatea și țara de destinație.

  • Politica de retur și transport

Înainte de a demara procesul de returnare, este obligatoriu să ne contactați folosind numărul de telefon 0729632328 sau adresa de email contact@uzinacoffee.ro, printr-un e-mail cu titlul RETUR, comunicându-ne detaliat situația, urmând a fi discutate împreună cu dumneavoastră detaliile procesului de returnare.

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii. În acest sens, Ordonanta Guvernului 130/2000, art.12. Dispozitiile art.3-4, ale art.7-10 si ale art.11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodarie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului.

Condiții de înlocuire:

În cazul în care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactați-ne imediat pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de către COMPANIE.

În cazul în care nu mai doriți produsele livrate de noi sau doriți returnare, acest lucru este posibil doar în cazul în care produsele au ramas sigilate. În situația în care ați desigilat produsele, nu mai puteți face retur. Costurile acestui proces de retur vor fi suportate de către client;

Dacă ați primit produse deteriorate din vina COMPANIEI, respectivele produse se pot returna. Detaliile acestui proces trebuie discutate în prealabil cu COMPANIA, costurile de retur fiind suportate de către COMPANIE.

Pentru produsele deteriorate, vă rugăm să ne contactați în vederea înlocuirii acestora în maxim 24 ore de la recepționarea coletului. Costurile de retur vor fi suportate de către COMPANIE. În cazul în care nu ați solicitat înlocuirea produselor deteriorate înăuntrul termenului de 24 de ore de la recepționarea coletului, acestea nu mai pot fi înlocuite prin suportarea costurilor de retur de către COMPANIE.

  • Politica de confidențialitate 

Potrivit legii, uzinacoffee.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de către utilizatori/clienți.

Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor sau situația contului de pe uzinacoffee.ro, evaluarea produselor și serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing, publicitate sau statistică.

Astfel, uzinacoffee.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter-ul săptămânal, și poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Uzinacoffee.ro nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul uzinacoffee.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date.

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, sprijini și evalua serviciile noastre și pentru a preîntampina încălcarea securității, a legii și a termenilor contractuali.

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către organe abilitate ale statului, precum parchete, poliție, instanțe judecătorești, etc., în baza și în limitele prevăzute de lege și ca urmare a unor cereri expres formulate în acest sens.

Potrivit Legii nr.677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor cu excepția situațiilor prevăzute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți adresa o cerere scrisă, datată și semnată pe e-mail la adresa: contact@uzinacoffee.ro sau prin poștă la adresa: S.C. UZINA COFFEE S.R.L., Bragadiru, str.Vitejiei nr.34, jud. Ilfov.

  • Legea aplicabilă

Prezentul document precum şi toate raporturile care vor exista între COMPANIE şi utilizatorii/clientii SITE-ului cu privire la produsele furnizate ori serviciile executate prin intermediul SITE-ului sunt supuse legii române.

Eventualele litigii apărute între COMPANIE şi utilizatorii/clientii SITE-ului se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de către instanţele judecătorești române competente din Municipiul Bucureşti.

  • Disclaimer

Termenii și condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii și cu efect imediat pentru toți utilizatorii/clienții SITE-ului.

0
    0
    Cosul tau
    Cosul tau este golInapoi in magazin